lauantai 11. helmikuuta 2012

Jämälangat vähenee...

Olen tässä välipäivinä saanut projetkteja eteenpäin. Olen tehnyt ensimmäisen korun. Lisäksi olen virkannut kännykkäpusseja. Kaikki neljä työtä on tehty jämälangoista. Pussien koko on 8,5cm x 12-14cm. Turkooseissa pusseissa kiinnitykseen on käytetty nappia ja vaaleanpunaisessa on rusetin alle ommeltu neppari.

Koru on virkattu ympyräksi ja reuna on virkattu ks,p,p jokaiseen edellisen kerroksen silmukkaan. Helmet on kiinnitetty rautalangalla. Kiinnityksenä toimii ommeltava neppari.
Tarkoituksena on ommella vaatteisiin ja asusteisiin nepparin vastakappale. Koruja aion tehdä useampia ja erilaisia.  Näin saan kiinteitä koruja, joita on helppo vaihdella.
Käsitöiden lisäksi olen ostanut vetoketjun villatakkia varten. Se olisi tarkoitus ommella tänään paikoilleen. Löysin myös kivoja puuhelmiä. Niitä varmaan näkyy piakkoin minun töissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti